Palveluryhmä: Asiakaspalvelu & neuvonta
Tähän listautuvat asiakaspalveluun ja neuvontaan liittyvät sisällöt. Sivustolla voi olla myös muuta aiheeseen liittyvää sisältöä.
Yritysneuvonta uudistuu − tarjoamme asiakkaille yhä laadukkaamman palvelupolun
Vantaan kaupunki ja Vantaan Uusyrityskeskus ry. ryhtyvät tekemään vuoden 2025 alusta yhteistyötä yritysneuvonnassa. Näin kaupunki varmistaa, että palvelua on TE25-uudistuksen käynnistyessä riittävästi ja se on yhä laadukkaampaa.
Palautepalvelu
Anna palautetta kaupungin palveluista, toiminnasta ja päätöksenteosta! Tältä sivulta löydät aihealueen mukaiset linkit suoraan palautelomakkeille.
Vantaan monikielinen neuvonta
Vantaan monikielinen neuvonta auttaa ja ohjaa sinua kaupungin, järjestöjen ja viranomaisten palveluissa.
Vantaa-info
Vantaa-info tarjoaa yleisneuvontaa kaupungin palveluihin hakeutumisessa sekä tukea sähköiseen asiointiin.
Digituki
Digituki auttaa sähköisen asioinnin, verkkopalveluiden ja yleisimpien sovellusten käytössä ja ongelmissa sekä tietokoneen, tabletin ja älypuhelimen käytössä.
Kaupunginjohtajan strategiainfo 1.2.2022
Kaupunginjohtaja Ritva Viljanen kertoo uudesta Innovaatioiden Vantaa -strategiasta, joka näyttää Vantaan kaupungin suunnan seuraaville neljälle vuodelle.
Apua työnhakuun – yhdessä se on helpompaa
Vantaan ja Keravan työllisyyspalveluiden omavalmentajat ja monipuoliset neuvontapalvelut auttavat kaikenikäisiä työnhakijoita.
Neuvova Vantaa
Neuvova Vantaa oli maahanmuuttaneiden neuvonnan monitoimijainen kehittämishanke (2020-2024), joka toi yhteen matalan kynnyksen neuvontaa antavia toimijoita ja kehitti kaupungin monikielistä neuvontaa.
Uutiskirjeen tilaus
Kiinnostavatko oman asuinalueesi osallistumis- ja vaikuttamismahdollisuudet? Haluatko tietoa ajankohtaisista tapahtumista ja kaupungin tarjoamista palveluista? Kiinnostavatko sinua kenties vantaalaisista tehdyt tilastot? Tilaa itseäsi kiinnostavat kirjeet suoraan sähköpostiisi.