Palveluryhmä: Asiakaspalvelu ja neuvonta
Tähän listautuvat asiakaspalveluun ja neuvontaan liittyvät sisällöt. Sivustolla voi olla myös muuta aiheeseen liittyvää sisältöä.
Palautepalvelu
Anna palautetta kaupungin palveluista, toiminnasta ja päätöksenteosta! Tältä sivulta löydät aihealueen mukaiset linkit palautelomakkeille.
Vantaan monikielinen neuvonta
Monikieliseltä neuvontapisteeltä saat neuvontaa esimerkiksi asumiseen, työntekoon, harrastamiseen ja lomakkeiden täyttämiseen liittyvissä kysymyksissä.
Vantaa-info
Vantaa-info tarjoaa yleisneuvontaa Vantaan kaupungin ja muiden julkisten toimijoiden palveluista sekä tukea sähköiseen asiointiin.
Digituki
Digituki auttaa sähköisen asioinnin, verkkopalveluiden ja yleisimpien sovellusten käytössä ja ongelmissa sekä tietokoneen, tabletin ja älypuhelimen käytössä.
Kaupunginjohtajan strategiainfo 1.2.2022
Kaupunginjohtaja Ritva Viljanen kertoo uudesta Innovaatioiden Vantaa -strategiasta, joka näyttää Vantaan kaupungin suunnan seuraaville neljälle vuodelle.
Apua työnhakuun – yhdessä se on helpompaa
Vantaan ja Keravan työllisyyspalveluiden omavalmentajat ja monipuoliset neuvontapalvelut auttavat kaikenikäisiä työnhakijoita.
Neuvova Vantaa
Neuvova Vantaa on maahanmuuttaneiden neuvonnan monitoimijainen kehittämishanke, joka tuo yhteen matalan kynnyksen neuvontaa antavia toimijoita ja kehittää kaupungin monikielistä neuvontaa.
Uutiskirjeen tilaus
Kiinnostavatko oman asuinalueesi osallistumis- ja vaikuttamismahdollisuudet? Haluatko tietoa ajankohtaisista tapahtumista ja kaupungin tarjoamista palveluista? Kiinnostavatko sinua kenties vantaalaisista tehdyt tilastot? Tilaa itseäsi kiinnostavat kirjeet suoraan sähköpostiisi.